petek, 8. januar 2010

kotaljenje



Šentjoška; olje na platno, 50X70

a sem? absolutno. gorje, da komu uide kakšna nelepotka o "mojem" bregu, po katerem sem se podila, ko sem bila dete. tudi zavalila, menda in baje. večkrat.
lokalpatriotistka, lokalpatriotinja, lokalpatriotka (vsaka posebej z vsemi karakteristikami, tudi potenciranimi, ki temu nazivu pritičejo) se je rodila kasneje, ko sem se z brega trajno zavalila v dolino. kako je zamenjati dobrih dvajset hektarov zelene, po zemlji dišeče svobode za dobrih dvajset kvadratov bloka (vsaj ti so se kasneje podvojili)... to je treba probat, da veš. ko spomladi ne zadiši več po požgani travi. ne po zorani njivi. ko veš, da sicer preživiš, če greš okrog bloka v samih gatah in popevaš balado o suhih češpah - pa tega vseeno ne storiš. ne tuliš več v luno. ne plezaš po brajdi. ne posedaš zunaj. pa ne, da se ne sme. komot. pa vseeno ne.



Gornjegrajska; olje na platno, 40X80

ne vem, je bila kriva zasnežena cesta danes zjutraj, od snežink zamegljen pogled na sicer krasno katedralo ali kaj tretjega - pa kaj pri bogu čakam? če me srbi, se čoham, če me žuli, se preobujem... jaaaa, a res???
kaj mi je treba? menjati službo in stanovanje. prvo sem sedemkrat, drugo petkrat. enkrat gor ali dol, torej.
torej???
morda bi rada naredila preprosteje, kot je. bi pa pasal en oreng razgled.



4 komentarji:

  1. O, te dobro razumem. Pa sem sama skoraj rojena v bloku in pod mus hodila na "vikend" z veliko muko.
    Kako rada grem zdaj tja in brkljam po zemlji in uživam v razgledu. Ni lepšega kot utrgati sadež z veje in ni slastnejšega okusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. moi, ko bi ti vedela, s kakšno muko sem sama včasih hodila na njivo... ker sem morala. zdaj, ko imam zemljo samo v teglcih, je pesem seveda povsem drugačna.
    sadež z veje? mmm... tudi, če je še malo ali pa oreng zelen. kaj potem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Veš česa se še spominjam: sladkega korenčka, ki nama (s sekico) ga je babica izpulila iz zemlje in malo oprala pod vodo. Sočen, sladek, njami. Kako bi ga zdaj jedla (lušti po brezskrbenem).

    OdgovoriIzbriši
  4. mi korenčka niti prali nismo, samo malo počohali ob dlani... je bila pipa čisto predaleč:) pa krompir iz alfe! olup je odstopal kar sam in prisežem - zabeljen ni bil nikoli tako dober.

    OdgovoriIzbriši