petek, 12. marec 2010

paralele


al se splača? ihtat? se ne. 

akril na platno; 40x40

včasih letijo same. paralele. malo paralelno in tudi ne. včasih se nočejo paraleliti, se pa zato s toliko večjim veseljem pravokotijo, togotijo, razkomotijo - po svoje. 
čisto po žensko. 



14 komentarjev:

  1. hura, sem važna, saj lahko prva občudujem novosti. Pa tile tvoji lepotici nosita tudi krasen nakit in imata modene frizure. Ni kaj, lepota tudi v stilu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, ne morem si kaj, tudi jaz sem najprej opazila kulski nakit. Pa kako sta skladno oblečeni in nasploh, lepi. In tega se zavedata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja :)) meni je prvo padlo v oči, da se presneto dobro zavedata, kako dobro zgledata :))) čeprav se avtorica mogoče ne nosi tako zelo, onidve se.. že vesta zakaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalni sta!
    Oh, kako dobro tebi gre od čopiča!

    OdgovoriIzbriši
  5. o tudi tole je čudovito.. še dobr da sem pogledala Marnin komentar, ker se mi je kar samo od sebe porodilo: fenomenalnoooooo... občudujem tvoje delo, pa saj to sem ti že povedala..

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta lepi , najbrž gresta na kak nobel koncert, ker sta se lepo uštimale( nakit in to) pa skladno sta se oblekli, kar pač kateri paše, glede na barvo las.Zdaj pa že malo sanjarita, kako bo na koncertu:)Čeprav je meni črna malo lepša, pa bolj kot jo gledam, manj vem zakaj.Mogoče malo bolj k meni obrnjena?:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cudovita slikica. Krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res sta dobre,tko ženstvene:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Skrivnostni in zamišljeni 'paralelki'. Le kakšne misli nosijo s seboj???? Prav zanimivi sta, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno kao i svaki put. Često navratim na blog i uvijek ostanem očarana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vedno boljše slike... Res čudovito!

    OdgovoriIzbriši