ponedeljek, 5. april 2010

še diši ...


... po maku. 


po samosvojih linijah.
in prekucih v vse smeri. 



po svoje je fajn, ko te kaj tako prevzame. 
zanimivo je, ko te prevzame barva. 
in oblika.
ko se skupaj pritihotapita v sanje, povzročata nemir in kajsemžehotela prebujanje.




čisto malo pa tudi paše. prebujanje sredi noči. in brkljanje med orengzvozlanimiprebliski :)


19 komentarjev:

  1. Diši po prebujanju pomladi ;) všeč so mi izrezane zvezdice, ki si jih dodala.. manjkajo... in so zraven :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno diši, krasno izgleda, krasno leže na dušo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi pa tudi vse lepo uspe. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, kakšne lepote si nam pripravila za konec praznikov. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni kosi nakita. Tiste perle nepravilnih oblik so mi tako zelo lepe in zadnji uhančki tudi.

    OdgovoriIzbriši
  6. uf so lepe tele tvoje ogrlice. Barve mi pa zelo pašejo skupaj in res imajo pridih po maku.

    OdgovoriIzbriši
  7. ne bom posebej poudarjala, da mi je všeč. Pač zopet dokazuješ, da tvoja nekajdnevna odsotnost povzroča vedno znova naša navdušenja.
    Čudovit zaključek praznikov si nam privoščila, tebi pa naj naši odzivi pomagajo vzpostaviti kar se da uspešen delovni ponedeljek in torek in ... ja, tudi maki so krasni, pa še nekaj posebnega so .... kakor zmeraj

    OdgovoriIzbriši
  8. no, pa saj ponedeljek je že čisto pred koncem ... ah, ti prazniki me pa čisto iztirijo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo diši, zlo lepo...meni tudi diši po še, upam da kmalu spet pridem žih kej novega Fimastega povohljat!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mhmhm kako lepo.Krasne kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem že pogrešala tvoje fimanje...Všeč mi je, da si uporabila pozitiv in negativ.

    OdgovoriIzbriši
  12. U, kakšne barve "nametane" skupaj, ki tvorijo krasno celoto.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako barvito, eksplozivno:)Super živahno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasne barve, krasen nakit. Sploh tista zadnja ogrlica, kjer si uporabila tudi izrezane koščke je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  15. krasno! kombinacija barv in oblik je super!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepo, red slikanja pa red fimanja...a sve savršeno!!
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  17. amazing artwork....I love your blog!!

    OdgovoriIzbriši
  18. torbice su super!a nakit izuzetan,svaka cast!!!prelepo!

    OdgovoriIzbriši