četrtek, 23. december 2010

Voščilce



Toliko besed se kopiči, toliko misli valovi v tem času...
 
Zato samo tole:
če želite desetke od profesorjev, priklopite glavo.
Če jih želite od življenja, jo izklopite in priklopite srce.
Tam je sreča. Prisluhnite in poletite.
Danes. Takoj. Zdaj.
 
Srečno.


16 komentarjev:

  1. Hvala za čudovito voščilo.
    Vse lepo tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  2. simpatično in tako zelo resnično voščilo.
    Hvala. Veliko sreče tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga dobra duša. Zelo lepo voščilo in hvala za vse lepote s katerimi nas razvajaš na svojem blogu. Lepe praznike in veliko srce :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo zapisano in tako resnično. Hvala za te misli in čudovit izdelek. Lepo praznuj s svojimi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepo povedano, sploh bi morali večkrat vklopit srce in izklopit razum, bi bilo vsem lepše ;)
    Mirne in topline polne praznike!

    OdgovoriIzbriši
  6. Srecno tudi tebi draga Mojca- BALERINA. Ko sam te vpoznala imela si eno prelepo sliko na blogu:BALERINA. Ostalo mi je v spominu in jaz te vedno vidim kot eno balerino. Vse kaj delas je posebno, polno stila, polno ljubezni in to mi da za pravo reci da si posebna. Hvala za vse kar si nam podarila. Srecne praznike z polno ljubezni, veselosti in zdravlja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo voščilo in tudi tebi želim vse dobro!
    Lep in miren božični vikend želim :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za lepe želje! Vesel božič tudi tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje besede vedno preberem s takim veseljem, ker se vedno dotaknejo mojega srca. Hvala ti za to. Lepe, mirne, polne praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Mojca, sretan Bozic i Nova godina, puno zdravlja, radosti i ostvarenje svih zelja, od srca zeli ti Biljana

    OdgovoriIzbriši
  11. če bi sleherni dan v letu do src vseh ljudi sveta priplavale tako lepe snežinke in besede,
    bi najbrž res bilo prelepo. Zato naj s tega mesta dosežejo odprta srca vseh nas, ki te obiskujemo. Lepo nam je tukaj, Mojca in hvala za to. Prazniki pa naj tudi tebi valovijo v sreči in v krogu najdražjih.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan i veseo Božić!
    Želim ti od srca u Novoj godini ispunjenje svih želja..:))

    OdgovoriIzbriši
  13. sretne i blagoslovljene blagdane tebi i tvojima!!i hvala najljepsa na dobrim zeljama..

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoje stvaritve me vedno vržejo iz tira!! Želela bi jih potipati, obračati v rokah, držati proti svetlob in se še in še čuditi!

    Za voščilo pa hvala! Točno tako je, kot si zapisala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Mojca, lepe praznike in veliko časa za ustvarjanje tudi v novem letu! Srečno!

    OdgovoriIzbriši