nedelja, 20. februar 2011

Za ušeske


Da jih ne bo zeblo, ušesk. In ročic. 


13 komentarjev:

  1. Boja mi je prekrasna, a radovi su divni!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna ognjena barva, Prav za klicat tople dneve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno! Ukrasi mi se baš dopadaju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova narancasta boja je tako topla, vesela, a tvoj sesiric i rukavice preprelijepe. Detalji su preslatki:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf še dobr, da sm šla pogledat ... prehitr odšla s tvoje strani in je moj prejšnji komentar padel v vodo ... ja krasne so tele ognjene barve na blogu ... pa tista ženska dve objavi nazaj je pa brez besed ...

    OdgovoriIzbriši
  6. uuu, kako je dobro. .a tek boja. .

    OdgovoriIzbriši
  7. Huda barva!
    Bog ve, ali bi se mi podala.

    OdgovoriIzbriši
  8. iii, lušno, lušno, lušno. Obožujem oranžno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito izdelano in odlična oranžna barva. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tele te pa sigurno ogrejejo! Barva je tako topla, ...Super!!1

    OdgovoriIzbriši