četrtek, 17. september 2009

greh


je.

iz starih hlač in tako čudovitega vezenja, kot ga pričara Vlasta, narediti ENO stvar.

a ker je sama tako hotela in ker pri tej punci ne smem pomisliti na dvoje; prvič: da bi jo prepričala v nasprotno, in drugič: da bi na to sploh pomislila - sem pač. sešila. prelikala. sestavila. ponucala vse ponucno. dodala megaročaje - ob pogledu nanje sem dol padla. lahko bi pričakovala, da pošiljka s Primorske pač ne more biti navaden paketek, pa če si še tako prizadeva biti -
navaden.

4 komentarji:

  1. za hip me je zmotila barva , da nisem bila prepričana, katera Primorka je to. in ročaji so res mega, pa cela torba seveda tudi.

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) si me nasmejala:)) seveda, rdečo si pogrešila? mislim, da se je hotela punca samo rešit edine štrace, ki ni te barve:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. o saj ne more človek verjeti, a res misliš Vavo.. v rjavih tonih, uf... že dolgo je nisem slišala.. mogoče se ji je pa zdravje poslabšalo, jah nič tud če so rjavi toni, je pa lepo, v kombinaciji s tvojo stvaritvijo pa je sploh super.. ja tud ročaji, pridejo do izraza.. super topel objemček

    OdgovoriIzbriši
  4. zdravje poslabšalo:))))))) hja, DIDI, mogoče je pa po moji omari štrenčla in videla, da tam ni nič rdečih kombinacij... ? :))

    OdgovoriIzbriši