sreda, 23. september 2009

na frišno zaljubljena :)















ja. res. čist na frišno.

se zgodi, a ne:)





mislim, da se mi je spodaj nekje že zapisalo - želje pač niso za to in zato, da bi jih gledali od daleč, ampak za to in zato, da si jih izpolnimo ... če se le da. kup pomislekov navadno ni tisto, kar nas bega - verjetneje manjka ena sama sekunda - odločitev.

zdaj pa že pišem, kot da sem se javila v prostovoljno misijo za reševanje sivopegastih slonov.

ampak to res ni enostavno. nekaj blokovskih kvadratov in megaštevilo žesiceršnjih obsesij STA razloga za pomisleke. ne gre, da bi se človek neprestano zaljubljal v nove in nove konjičke ... ups, mislim, hobije :)))

statve sem si želela že ohoho časa, niti ne vem točno, od kdaj. se jih veselila, a ko so drdrale navzdol po makadamski cesti, sicer varno spravljene v prtljažniku, je drdralo tudi v meni - kako se bom pa zdaj tega sploh lotila???



ni bilo tako hudo. to je zdaj prvi izdelek. če česa, sem se naučila tega, da se niti za učenje NE UPORABLJA star sparan pulover. zdaj je sicer dobil novo obliko. ogrel me je pa tudi, in to nekajkrat - sedaj, v novi podobi torbice in šala. natančneje povedano - ko je to obliko še dobival :)))

Ni komentarjev:

Objavite komentar