ponedeljek, 17. januar 2011

čudna jajca ...


... so v tem gnezdecu :) Ptički se sicer še ne ženijo, vseeno pa ostaja tiho upanje, da se bo po kakšnem čudežu narave izvalilo kaj več nakita ... kot se ga. Lenoba je čudna reč. In več vrst je je. In podvrst. Ima lastnosti, ki so pod črto precej bolj zoprne od seštevka vseh tistih, ki jih baje premore moje zodiakalno znamenje :)))


Vseeno je fajn, če zadiši po pomladi ... Vsaj majčkeno.

17 komentarjev:

  1. Lepaaa, topla jajčka so v tem gnezdecu. Tudi lenoba je včasih fina reč, nabereš energijo za naprej, ko bo glava polna idej in roke polne volje.

    OdgovoriIzbriši
  2. o pa sem le enkrat prišla, ko še ni polno komentarjev, hvala, da kukaš na moj blog, upam da si ok, krasno gnezdece si naredila, lepih barv so jajčka, oranžna je moja barva... čudovito...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav leap so tale tvoja jajčka, upam, da jih bo v prihodnjih dneh v gnezdecu še kaj več :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem hitela, da bi našla ta ... čudna jajca. Le kakšna neki so, sem premišljevala.
    In takole lepo si pričarala pomlad. Sedaj pa le na toplo z njimi, da bo veliko mladih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kakšne ptičke pa ti imaš, da taka lepa jajčka valijo!!!Ko Lenoba popusti jih bo pa še več, ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa jajčka v lepem gnezdu. Naj hitro prinesejo pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo in čudovito gnezdece.......:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita jajčka so v tem mehkem gnezdu. Take ptičke, ki valijo krasne izdelke bi imela tudi jaz pri hiši.
    Mislim, da je tvoje zodikalno znamenje, če se še pravilno spomnim, bliskovit in močen borec, zato se te lenoba ne bo dolgo oklepala. ;)
    Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iščem "jajca", pa najdem všečen nakit :)
    Se že veselim novih izdelkov, ki jih bo tole gnezdece izvalilo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično si tole pofotkala in tudi nakit mi je zelo všeč, predvsem zato, ker je zelo mojih barv :) Ja, ta lenoba, tudi jaz imam eno posebno vrsto ali pa podvrsto :))

    OdgovoriIzbriši
  11. predobro:)).....nadam se da će ih do uskrsa biti puno gnjezdo:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro si tole pogruntala - gnezdece za valjenje idej v kriznih časih! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je zadišalo po pomladi :) Držim pesti, da se v tem tvojem gnezdecu zvali še veliko takih kosov nakita!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ha, ha, kako originalno ime:-)
    Volim narancastu boju,super mi je motiv cvijeta, izgledaju prelijepo!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  15. joj, punce, kako ste me pa nasmejale s temi komentarji :)
    hvala, zlate ste.

    OdgovoriIzbriši
  16. no dej še men tako kuro zrihti,k tako lepa jajca nese.:):)

    OdgovoriIzbriši