ponedeljek, 3. januar 2011

Pa če bi ...

... nametala nekaj teh rožic...


Že, a če jih kar tako povežem... bežale bodo. Se spakovale, preskakovale, vozlale. Nič hudega sicer. A kdo bo to prenašal?

Naj bo udobno. Mehko. Najprej osnovo, torej.


In droben prstanček, nekaj mora biti "poleg".


Še eno? Še eno. 




11 komentarjev:

  1. Ljubičasta ogrlica me je oduševila!
    Divim se Tvojoj veštini u heklanju i mašti u kreiranju.
    Zima je pravo vreme za pletenje... dodir meke vune... misli lutaju a unutrašnja toplina greje dušu.

    OdgovoriIzbriši
  2. bogato :) in mehko, da greje :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem zakaj me pri tebi na Internet Explorerju 8 meče ven? Ok, na Firefoxu te lahko pogledam in pozdravim. ;)
    Kot prvo - srečno in zdravo 2011!
    Kot drugo - tvoje ogrlice so prekrasne. Tista mehka, bela je uaau.
    Lepo se imej!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno. .tvoji radovi me jednostavno oduševljavaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekaj mehkega, toplega in hkrati čudovitega za dolge zimske dni. Krasno.

    Še kakšno,prosim. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito! Pa še greje v teh hladnih dneh. Res idealno, iznajdljivo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo.... Meni je bolj všeč prva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jednostavno, prelijepo je:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz bi za sebe belo vzela, am pak so vse lepe res. Bravo Mojca, res nam skoz dokazujes tvoje talente. Kisss

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz bi s sabo vzela belo :))) krasna je!

    OdgovoriIzbriši