ponedeljek, 20. junij 2011

Da se ne bi povaljevalo...

Toliko tega. V škatlah. Nebroj jih je, škatel.
V škatlicah. Nepregledna množica... Še dobro, da niti ne vem, kje povsod so :)
Kupi perlic.
Po dve, tri, pet enakih... In osamljene izgubljenke po ena.
 Ampak, šment! Ko pridem med vabečepolice, slednje delajo svoje... Vabečeponujajo. Nujno, ampak res nuuujnoooo moram s sabo odvlečt še par škatlic. Adijo pamet, res! :)




15 komentarjev:

  1. Prvi obesek mi je enkraten. Malo biserčkov, malo kamenčkov z obale... tako poletno, morsko, sproščeno. Res mi je zelo zelo všeč...

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznam ta občutek... Najraje bi se kar preselila v trgovino z ustvarjalnim materialom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ... zalogo bunkic si pa fajn skombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pospravljanje pa tebi prav odgovarja! čudoviti obeski s tako različnimi kamenčki, perlicami,... čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalno. Res posebno disi po tvojih rokah. To pa samo ti zmores izmislit. Bravo i pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Woow... kako je ovo prekrasno i jako elegantno Mojca, jako mi se sviđa! Ti si multitalent ,toliko lijepih stvari znaš napraviti,super si!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čeprav iz "ostankov", krasen nakit!

    OdgovoriIzbriši
  8. :))) težave s šopingom? :))))
    Jaz imam to srečo, da nimam blizu nobene ustvarjalne trgovine, iz katere bi težko šla :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Neverjetno res, kako nas te police zasvojijo :))) Ampak ta kombinacija na obesku in prstanu pa je zelo dobra.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oja poznam. Tudi moje police so polne in že zelo prašne. Pa sem jih že veliko odvlekla v šolo. Ti si jih uporabila enkratno - o ko bi imela voljo..

    OdgovoriIzbriši
  11. Adijo pamet, res!

    Fantazija! Vau! Bi šla kar v moje škatle... ampak me papirčki še ne pustijo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Neverjetna si!!!
    Iz nič ustvarjaš mojstrovine.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako mastovito, jednostavno prelijepo:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa in zanimiva umetnija :-))
    Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala, hvala, hvala :)

    BojaMoja, blizu tudi jaz ne... 50 km daleč je prva. A ko pridem tja... jaoooooo!

    OdgovoriIzbriši