sreda, 22. junij 2011

Zdrotana :)



 Zdrotalo se mi je. Čist. Do amena. Al je lušno! :)



19 komentarjev:

  1. Pa še ena; tudi ta je lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti imaš pa prav lepe kamne!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem se prav nasmejala naslovu objave. :)

    Dobro ti leži v rokah ta drot. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naj se ti še naprej drota, ker nastanejo res luštni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta kombinacija pa je noro dobra.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo oblikovana zica i poslozene boje. Bravo

    OdgovoriIzbriši
  7. Res se ti ful dobro drota, super!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdrotalo ti se je kot vse kar naredis, na tvoj, fantasticni, poseban nacin. Bravo zenska, fajn je.. :)) in hvala za vse tvoje besede kar i ih podaris..

    OdgovoriIzbriši
  9. Olala,tist si pa čist v žičko padla.
    Superfajn si nažičkala.Prava umetnost!!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz sem se asmejala in premišljevala, kaj neki aj bi to bilo. Pa so spet same nove lepotičke, ki so tako zelo tvoje in .... zdrotane :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti si pa prou res ena orng zdrotana đipsi kuin ... a si zastopila? ... hehehhe ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izgleda, kar naj se ti še malo drota!!!!
    Kaj nas še lepega čaka? Se že veselim:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čarobna hišica, sem, sem :)

    Hvala vsem... Lepo je vedet, da prihajate sem :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čist fajn se ti je zdrotalo!!!

    OdgovoriIzbriši