torek, 14. junij 2011

Kar ene nitke...


Polno njih, inspiracija še in še, le da se pretaplja samo v skice... Kakšnih resnejših efektov ni :) Zgolj nekaj drobnarij za "kar tak" :) 






8 komentarjev:

  1. Sem se še jaz pridružila občudovalcem tvojega bloga :) Res z veseljem gledam take krasne in izvirne izdelke - eden je lepši od drugega! Vse pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno, nežno, romantično. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet te krasne kvačkarije. Kje se lahko človek danes nauči česa takšnega?

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro dobro nitkanje in prekrasen rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo, tako polno lepih nitk :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Veoma mi se dopada ogrlica sa narukvicom - tako jednostavna, a opet posebna i po obliku i po boji. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, dekleta :)

    Krivopetnica - dobrodošla, sem te vesela.

    Gourmet - ej, nimam pojma... dol se usedeš pa mal bockaš... najprej sem gledala v knjigo, pa se nisem kaj prida razpukšala na znakce, potem sem pa kar po svoje :)

    OdgovoriIzbriši