nedelja, 18. julij 2010

če bi mogla ...



... biti kamen, 
biti zemlja,
biti kal ...

trgala bi bit 
raz sebe,
novo ji podobo dal
bi
drget pred sončnim vzhodom, 
zaznamoval
me v bistvo ...





če bi mogla
biti kamen, zemlja,
in če mogla
bi kaliti s strastjo
žarenja pred zahodom ...

ne vedela bi, če je prav.
tako pa tu je pot - 
in mnogo njih 
je vsepovsod in jutro je na pragu.







32 komentarjev:

  1. Joj, tako lepo pišeš - padam na stihe! :)

    To ne pomeni, da je nakit kaj manj privlačen; vse skupaj je res... ma, super je, no! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni radovi!
    Lijep pozdrav s otoka Paga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, lepo vse je tako lepo skombinirano. K takemu nakitu prav pašejo tvoji verzi o zemlji.Mi je pa v oči padel obesek z modrimi črtami- noro lep!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoj stil nakita.. tako drugačen od mojega in tako zeloooo dober. Naraven, kot bi nabrala razjedene kamne ob rečnem bregu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hudo dobro ujeti stihi v obeske s pridihom pravega kamna in zemlje ... če človek nosi tak nakit ima res lahko občutek, da je od glave do pet povezan z zemljo ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj nakit mi je prava paša za oči, besede pa balzam za srce.

    OdgovoriIzbriši
  7. prva tura nakita u smeđim tonovima je predobra ali ovi sivi tonovi su mi totalno mrak:)))))...
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  8. oooooooooo kok so hudi, tistega prvega bi takoj mela .. a je frejjjjjjjjjjjjj

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti so prav vsi po vrsti - občudujem izdelke, ki so izdelani v navidez preprostem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za nagradico nazaj ;)

    Obeski so fantastični in tvoji stihi so mi - kot vedno - tako blizu...

    Če za torek popoldne nimaš planov, te vabim na kofetkanje v Velenje :)

    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  11. Že 5 min buljim v tvoj nakit in nič drugega nimamv glavi kot samo uau! Občudovanje. Tako naravni so za videti. Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč! Zloooooo!!!...predvsem, da izluščiš...da nardiš posvoje...res, všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zondra Art, tele vročine ti ne zavidam, zavidam ti pa Pag, je čudovit tudi zame ... tudi zaradi kamenja :)
    Čarovnička, freeeejjjjjj je :)
    Mravljica, za torek so mi kar drugi naredili plane, tako, da težko... vseeno imam v mislih :)

    hvala vsem.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zadnji trije izdelki so še posebej lepi. Pa pesem, seveda. Kot vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prečudoviti obeski od prvega do zadnjega in pospremila si jih s krasnimi besedami.

    OdgovoriIzbriši
  16. Paša za oči, balzam za dušo, popolno jutro ;) Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasni obeski, kot bi bili vzeti iz narave in malo, čisto malo dodelani ala Mojca. Super!

    OdgovoriIzbriši
  18. čudoviti kot naravni, spet prekrasno delo, vsega kar se dotakneš... oživi...

    OdgovoriIzbriši
  19. prelepo,..savršeni sivi tonovi,..po mom ukusu skroz na skroz,..savršeno.

    OdgovoriIzbriši
  20. jooooooooooooooj, kje pa imajo seme iz katerega zrastejo takile obeski? Jah, pa kaj spraševati - pri Mojci vendar, pa besede spete v verze, pa .... vse, prav vse je mega lepo. Ampak tile danajšnji obeski so mi še posebej všeč. So s tako zelo naravnim pridihom in mi že kravžljajo sive celice ... saj veš v kakšnem smislu - le kako je tole narejeno?

    OdgovoriIzbriši
  21. Fenomenalno. Res znaš krasno pričarato naravo zavito v umetnost. Tudi sanja se mi ne kako to narediš, mi je pa noro všeč.

    OdgovoriIzbriši
  22. Sve mi je super!!! Volim kamen kao i imitaciju kamena...Odlično si napravila...

    OdgovoriIzbriši
  23. Wow, tole pa je prekrasno! Prva serija mije naravnost fantastična - super imitacija narave

    OdgovoriIzbriši
  24. Marjeta1953, čisto preprosto... poli, pomešan s soljo in kapljico akrila :) rdeča in modra kapljica pa sta ukradeni iz hčerkine zaaalooooge lakov za nohte :)

    hvala vsem. pridno ustvarjajte - kolikor se v tej vročini da. lenoba veliko bolj paše :)

    OdgovoriIzbriši