sobota, 10. julij 2010

vozlanja





Čemu pri bogu bi lahko služilo nekaj zložene tkanine, ki to ni, pajčevinasto je, še najbolj spominjajoče na vrtno folijo ... ?  Topno v vodi? Zakaj le? Bolj, ko gledam in obračam, manj vem. Ej, Vava, tokrat si preveč pričakovala od mene, ko si mi dala to... reč, no:) Vrh vsega ne znam prevest, kar piše na embalaži, ne da se mi tipkat v prevajalca ...  ok. Bo počakalo. Karkoližeje. 

(Vmes mine pol leta. Morda še kak dan več.)

Potem se je nabral kup ostankov volne, bombažkov, nitk ... In Vavino darilce se je izkazalo kot sile zabaven poligon za izživljanje domišljije. Na kos karkoližeje namečeš nitke in šivaš, šivaš ... Še kar šivaš ... 
Tale šal, ki je v resnici precej daljši in širši, je sicer šele prvi poskus, a gotovo ne zadnji. Luštno jeeeeeeee :)))




11 komentarjev:

  1. ahaaaa, z vodotopno kopreno si se igrala :) En tak paketek mene še čaka.
    Tvoj šal je prav zanimive barve, lepo skombiniran.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok je super! (:
    Meni je prav všeč in komaj čakam, da vidim še kakšnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. vprašala bi, zakaj se ta koprena rabi, haha, tu vemo vse (bolj na papirju, kot v resnici, pa saj ni važno) sicer pa če malo odstoji, gre potem lažje, a ne
    tebi vsekakor

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe boje, tople i kao da su upravo krenule put Afrike ... ili su se upravo vratile?
    Veliki pozdrav, :)

    OdgovoriIzbriši
  5. fenomenalne barve. prav za prav sam se za enkrat uprasala kaj pa je to. dobra idea.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna supe ideja! Všeč, všeč, res všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  7. aaa čudovito, po potrebi tudi čaraš.. iz česa vse ti ne narediš zlato... krasne barve, čakam še...

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinjam, lušno jeeeee, barve so čudovite in kar nadaljuj..

    OdgovoriIzbriši
  9. prou paše ji, nova oblekca :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro dobro, mene spoinja na ribiško mrežo in na tisto...ribič, ribič me je ujel :-))))))

    OdgovoriIzbriši
  11. :)))) hudoooo

    Ravno tako kot Hali, tudi mene spominja na ribiško mrežo ... takšno, ki je bila pozabljena nekje v morju, ko pa so jo povlekli ven, je bila pa polna življenja :)

    OdgovoriIzbriši