nedelja, 11. julij 2010

kako blizu ...


sem in si. 
od kje, s katerim viharjem
nosiš
kal, ki sadiš jo v polja
pod soncem, vsem na očeh?




in kdaj, s katero sapico
odnašaš 
mene samo, ki sem klila, 
iztrgano iz koščka zemlje, 
nikomur poznanega -
skritega na nekih tleh?





16 komentarjev:

  1. Taka lepa kombinacija je tole: nit in perlice (ne vem, če vidim prav - zdi se mi, da so lesene)!

    Pa verzi za spremljavo - prav poetično vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito. Uhani so osupljivi.
    Napisala si pa super(:

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako originalna i zanimljiva kombinacija, izgleda odlicno.Bravo Mojca:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični radovi Mojca!
    Jako si kreativna i posebna.
    Ti bi trebala imati svoju galeriju jer radovi koje ti imaš ne viđaju se ćesto.
    Voljela bih te vidjeti kao svog Spremljevalca, pa navrati kad stigneš:)
    Topli pozdrav i pusa.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, to je pa čisto eko nakit :) Super lepo narejeno in pospremljeno z zanimivimi besedami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem navdušena nad tem nakitom, povsem nekaj posebnega in originalnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ob tvojih verzih in izdelkih največkrat ostanem brez besed. Danes ni nič drugače ;) Kaj vse ti spraviš skupaj ... res te občudujem!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne kombinacije, les, kvačkanje...super pa še verzi...

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je natur izgled nakita. Čudovit je.

    Nekaj takšnega bi lahko 'namontirala' tudi na trak ali obroč za lase.

    OdgovoriIzbriši
  10. uopće ne znam kako sam do sad propustila tvoj blog....ima tako lijepih i zanimljivih stvari na njemu:))).....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  11. Škorčica, lesene so ja. so najbolj "domače" za delat :)
    Zondra Art, sem že med tvojimi spremljevalci :) sicer pa hvala za prijazne besede.
    ja, Jana, imaš prav... bo treba kaj nakvačkat v to smer.
    Mare, dobrodošla in vabljena še:)pozdravček tudi tebi.

    in - hvala vsem. paše spodbuda :)

    OdgovoriIzbriši
  12. :) lep kompletek, sploh uhančki so mi uauuuu :)



    Ker fuul pridno komentiraš na mojem blogu, ti podarjam nagradico :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vedno rada berem tvojo poezijo. Preprosto je nežna, kot sapica.

    OdgovoriIzbriši
  14. BojaMoja, hvala :)

    Saša... si me pa malo presenetila. se mi zdi, da velikokrat prav na grobo povem. hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hola,he visitado su blog y me ha gustado sus trabajo.El aniño y los pendientes son muy originales
    Besos:Mayte

    OdgovoriIzbriši
  16. ful lepi uhančki..ful

    OdgovoriIzbriši