sreda, 7. julij 2010

odštevanja





zaprhutala je sivina
in stresla raz krila
svoj gluhi odmev.
iskala je sonce, z obrazom v nebo
in v peklu iskala svoj lasten odsev.
strastno poljubila
boga. ni ga bilo.

čez strto naročje potočila
je solzo bleščečo.
z jutrišnjim smehom 
podpisala srečo.
se vanj potopila
in tipala bosa
v krogih neznanih razbrazdana tla.
ona in rosa
ostali sta sami.
bila je. bila.


15 komentarjev:

  1. Kaj so hude te "razpokane "perle!!!!A si to sama naredila?Hude so!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ne, Alenka, nisem jih naredila sama, kupljene so. nisem takega kalibra majstrica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo si tole .. napletla in tiste spokane so zakon .. iz česa so??
    :)

    tole:
    ona in rosa
    ostali sta sami.
    bila je. bila.
    uh uh uhhhhh

    OdgovoriIzbriši
  4. Odštevala sem...med črno in rdečo, potovala po žici do solze bele svetleče.....sem štela prav, da nekje sem v njej svoj bled nasmešek pustila?
    Prisluhnem odmevu zdaj in čakam.....

    Lačna poljuba in ne boga, lačna jutranje rose in bosih nog...

    Tako sem čutila ob tvoji objavi ...mojih bosih nog na razbrzdanih tleh (ampak rosa bo počakala do jutra - trenutno hodim po varikini .) )

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ti pa vedno tako lepo napišeš. Je užitek brati, zraven pa lahko gledaš še tvoje čudovite izdelke.
    Ravno zaradi teh razlogov vedno rada pokukam na tvoj blog, sploh v trenutkih, ko potrebujem mir, saj v tvojih slikah in besedilih zraven vedno najdem tisto, kar iščem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je :-)) Luštno branje!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična zadevica, odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita ogrlica, čudoviti posanje ... kako paše :)

    OdgovoriIzbriši
  9. joj vse je prekrasno od pesmice do čudovitih razpokic.. tud mene firbec matra, kaj je podlaga spodaj pod razpokami..

    OdgovoriIzbriši
  10. vedno znova obstanem pri tvojih besedah...vedno znova me pritegnejo...pa ne komentiram...ker ni besed za tvoje besede...

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno, pesem razpokane perle...vse!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca divno, moja barva rdeca, dopada mi se zelo....zeloooo...zelloooooo. Kisssss

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Mojca,
    Zahvaljujem vam na komentaru i što ste posjetili moj blog:)
    Odmah uzvraćam posjet i ugodno sam iznenađena vašim prekrasnim radovima.
    Naravno odmah sam se odlučila postati vaš Spremljevalc:)
    Vjerujem da ćete i vi poželjeti pratiti i dalje moj blog.
    Topli pozdrav s mora:)
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  14. razpokice skupaj s podlago sem kar lepo kupila... :)) je pa zanimivo in gotovo ne neizvedljivo. bo treba kakšno maherco pobarat:)

    Zondra Art - vračam komplimente, dobrodošla še :)

    hvala vsem.

    OdgovoriIzbriši