sreda, 7. julij 2010

zardevam




Zardevam pa zato, ker sem nagradico prejela kar od štirih ustvarjalk, ki bi bile na vrhu mojega seznama, če bi se tale medo vračal :) 


Prvo pravilo, da prilepim slikico in povem, od kje je priletela, sem že izpolnila. Drugega, da naredim objavo na to temo, pravkar pometam. Najtežje me še čaka. Pa ni težko najti deset tistih, ki ste mi navdih - težko je najti SAMO deset blogov, po katerih se pasem ... Če bom krivična? Na vsak način. Komot bi napisala seznam z vsaj dvakratnin številom nagrajenk. A naj obvelja - pravilo :

še ena Maja
...
...
...

ja, ja! na teh pikicah ste tudi ostale, ki vedno postrežete s čudovitimi izdelki, imate besede za pripovedovanje, in čarobne napoje za dušo, kadarkoli pridem na blogkafe :)






5 komentarjev:

  1. Kaj boš zardevala??!!!Si zaslužiš nagrado!In to , da jo dobiš od štirih blogeric tudi nekaj pomeni, a, ne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, hvala, kaj je to danes!? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nic me ne cudi, mogla bi ih dobiti se veliko vec. Res imas zlate roke. Hvala za nagrado, ves da te imam zelo rad. Ljubcek in samo da ves, nagrada je v pravih rokah in peta nagrada ti je od mene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Mojca, tole nagrado si RES zaslužiš, ker te s takim užitkom beremo in gledamo. Da pa si jo namenila tudi meni, si me pustila brez besed. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zardevanje je res čisto odveč, ker je tvoje ustvarjanje en sam presežek.
    Pravi poklon in v čast si štejem, da sem se znašla na tvojem seznamu. Hvala. HUG: :)

    OdgovoriIzbriši